Plastik kartlarla ödənişlər aparan zaman əməliyyatlar bəzən müəyyən səbəblərdən baş tutmur. Bu zaman POS-terminal aparatının ekranında müvafiq kodlar öz əksini tapır və kartın növünə uyğun kod nömrələri ilə xətanın səbəbini müəyyənləşdirmək olur.
Naxçıvan Muxtar Respublikası Vergilər Nazirliyindən NUHÇIXAN-a verilən məlumata görə, POS-terminallarda bildirişlər kartların növünə uyğun olaraq aşağıdakı şəkildə işarələnir:
Visa/VisaElectron –kartlar üçün:
04, 07, 41, 43 – kart itirilib/oğurlanıb/kart bank tərəfindən bloklanıb
01, 02 – kartı buraxan bank tərəfindən problem
05 – karta xidmət edilmir
51 – hesabda kifayət qədər vəsait yoxdur
54 – kartın istifadə müddəti bitib
55 – pin-kod səhv daxil edilib
57 – əməliyyat aparmaq kart sahibi üçün qadağan edilib
61, 65 – POS-terminal üzrə kifayət qədər vəsait çıxarma məhdudiyyəti
82 - CVV-kod səhv daxil edilib
77 – gündəlik hesabatın çıxarılmasında(settlement) səhv
MasterCard/Maestro- kartları üçün:
04, 07, 41, 43, 33, 36, 37 – kart itirilib/oğurlanıb/kart bank tərəfindən bloklanıb
05 – karta xidmət edilmir
38 – pin-kod yığma məhdudiyyəti keçib
51 – hesabda kifayət qədər vəsait yoxdur
54 – kartın istifadə müddəti bitib
55 – pin-kod səhv daxil edilib
61, 65 – POS-terminal üzrə kifayət qədər vəsait çıxarma məhdudiyyəti
82 - CVV-kod səhv daxil edilib
77 – gündəlik hesabatın çıxarılmasında(settlement) səhv